Retur

Vi hoppas givetvis att varan passar och uppfyller dina förväntningar men vi vet också att så inte alltid är fallet, såklart får du returnera varan, du kan välja att returnera varan i butik eller att posta returen till oss, läs nedan hur du går tillväga.

VIKTIGT - för att vi ska kunna godkänna din retur måste produkten vara i samma skick som när du tog emot den, det vill säga oanvänd och ha kvar alla produkttaggar och prisetiketter.

 

BYTE ELLER RETUR I BUTIK (GRATIS)

Det går givetvis bra att returnera varor som är köpta online i vår butik, glöm inte ta med dig din orderbekräftelse samt legitimation till butiken. Beställd och oanvänd vara kan bytas och returneras inom 14 dagar efter att varan är uthämtad eller mottagen. Har du köpt varan i någon av våra butiker kan du inte returnera den online.

Eventuell rabatt använd på returnerad vara är förbrukad och flyttas ej över till annan vara.

BYTE ELLER RETUR ONLINE

1.Paketera varan/varorna noggrant så det inte skadas under leveransen då det är du som kund som ansvarar att varan kommer oss tillhanda i samma skick som du mottog den.

2. Kontakta oss via mail info@trendmakeriet.se eller SMS 0708-620935, delge oss ordernummer och vilka/vilken vara du vill returnera.

3. Vi skickar dig en QR-kod via SMS eller mail. Ta med dig paketet till ett PostNord ombud, visa upp QR-koden och lämna in paketet - lätt som en plätt 🙂

När du returnerar en vara debiteras du en kostnad på 69 kronor, avgiften regleras i efterhand. Återbetalning sker så fort vi mottagit din retur. Har du några frågor gällande din retur, kontakta oss så hjälper vi dig.

Kom ihåg! Har du köpt varan i butik går det inte att returnera den online.